Nakne Sexy Damer Sex In Prague Sex Xxxx Thailand Escort Guide Sex treff trondheim linni meister pornofilm Norsk pornofilmer gay chat norge

Resultaten

Ervaringen en succesverhalen

“Vol trots en energie vertel ik graag iets  over mijn nieuwe oude ik…”

 

 

Ik ben Ilse Teunissen-Verstegen, 39 jaar uit Zeeland. Ik ben getrouwd met Martijn en samen hebben we 2 kids, Fien (3) en Kes (1). Naast mijn werk als inkoopster bij van Tilburg mode Nistelrode, wat ik zie als een uit de hand gelopen hobby, ga ik graag de stad in en hou ik van uiteten en een wijntje drinken met vrienden.

 

Toen wij jaren geleden de kans kregen om een huis te bouwen op mijn geboortegrond namen we die met beide handen aan. Dit was een enorm project waar heel veel tijd in ging zitten. Tijdens de bouw hebben we in een unit gewoond en daarbij ook nog 2 kids gekregen. In de eerste zwangerschap kwam ik al 25 kg aan en die waren er nog niet af toen ik zwanger werd van de tweede. In mijn verlof werd er volop lekker gelunched, gesnoept, en genoten met de visite. Martijn bouwde en ik zat binnen op de bank. Ik viel niet af, had geen eetritme voor mezelf, bewoog niet, en werd luier en luier....

 

Toen we uiteindelijk afgelopen kerst ons huis betrokken en ik aan mijn nieuwe job begon vond ik het dan ook noodzakelijk om het roer om te gooien en terug te gaan naar die fitte ik die ik ook was vóór de kids. Ik dacht hier wel een beetje hulp bij nodig te hebben als stok achter de deur. Dus ik nam contact op met Luuk, waar ik voorheen ook aan zijn groepstrainingen deelnam.

 

Dus 10 januari meteen begonnen.

We zijn gestart met een intakegesprek waarin Luuk het plan van aanpak verder uitlegden. Eerst de lichaamsmetingen waaronder het gewicht (80kg dat was even confronterend). Daarna moest ik de Varofit app downloaden en hierin een voedingsdagboek bijhouden wat ik gedurende de dag eet. In de app staat duidelijk aangegeven hoeveel calorieën, eiwitten, vetten en koolhydraten er in een product zitten zodat je duidelijk een balans ziet, of juist niet. Luuk gaat dan in de 2 keer per week dat ik bij hem ga sporten meer uitleg geven over de keuzes en balans in voeding en uit welke producten ik wat kan halen zodat ik alles in de juiste verdeling binnen krijg.

 

Elke week 2 keer trainen 1 op 1 met voedingscoaching en 1 keer per week een weegmoment. Een duidelijk voedingsschema met als doel: Fit voelen, energie krijgen en 68 kg wegen! Natuurlijk gruwelijke spierpijn in het begin maar dat is juist de goede drive. Je voelt je spieren, je doet het ergens voor. Natuurlijk in het begin ook wel eens een knorrend gevoel (niet vaak moet ik zeggen) en ja het is wel eens moeilijk om NEE te zeggen tegen een gebakje of koekjes, maar je doet het ergens voor, je hebt een doel. En doordat ik 2 keer per week naar Luuk ging en hij ook in mijn app kijkt, en weegt, kom je als het ware “op het matje”. Een Personal trainer is best een investering, in jezelf en ook financieel, maar ook dat is een stok achter de deur omdat aan een dropje denken al een euro kost.

 

Maar al heel snel heb je een nieuw ritme! Het 2 keer per week sporten zit meteen in het systeem en ook het 3 keer per dag gevarieerd eten viel me heel erg mee. Mijn grootste switch waren de eiwitten. Dus ging ik ontbijten (was al nieuw) en nu met kwark. Dit doe ik nu nog steeds al 10 maanden! Minder brood (koolhydraten) scheelt bij mij ook heel veel, dit is vervangen door salade, soep, yoghurt, crackers.... Nu zijn boterhammen een echte lekkernij! Kortom een nieuw patroon maar prima te doen ondanks de kleintjes. Avondeten ben ik namelijk gewoon normaal blijven doen, wat de pot schaft thuis. Al schep ik nu maar 1 keer op en eet ik geen toetjes meer. Ook op zaterdag friet bleef erin alleen at ik als snack 1 kroket. Ook de alcoholische versnaperingen bleef ik gewoon pakken maar alleen in het weekend.

 

In het begin ging het gek genoeg bij mij niet zo hard, leek wel of mijn lijf de kilo’s vasthield. Soms een halve kg, soms 1, soms niks, maar ik hield vol en na enkele weken was het om. Toen ging er soms wel 1,5kg af!

 

Op mijn verjaardag op 12 april (3maanden later) had ik mijn eerste mijlpaal al bereikt van 68kg. Luuk ging toen naar Nieuw-Zeeland en zijn collega Roy nam het over. Vanaf toen ben ik overgegaan op 1 keer in de week PT en 1 keer reguliere bootcamp. Tevens was ik weer in zo’n conditie dat ik rennen met EVI toen ook weer opgepakt heb. Dus ik wilde wel door met als nieuw doel naar 64kg op 20 juni (onze vakantie).

 

Dat lukte! Op 20 juni was ik fit, energiek, in balans, zelfverzekerd, rende ik 5km en woog ik 64 kg. Om mezelf uit te blijven dagen gaf ik me op voor de 10km run van de Ten Miles in Tilburg, dus ik moest dan blijven trainen waardoor ik niet meteen in het slop zou raken na de vakantie. Dat was ook het moment dat ik het zonder PT moest doen.

 

Ik kan nu 4 maanden later zeggen dat dit prima te doen is. 2 a 3 keer per week sporten zit nu in mijn systeem en wordt gewoon ingepland. Geen excuses meer, het hoort er gewoon bij en is een heerlijke uitlaatklep en een moment voor mezelf waar je juist door inspanning energie krijgt. Natuurlijk snoep ik wel weer eens, en eet ik geregeld meer calorieën dan ik nodig heb. Maar nu kan ik keuzes maken, en als ik een dag(en) over de schreef ga, of een keer zwaar getafeld heb dan doe ik het de dag erna wat strenger of je loopt een rondje extra 😉

 

Ook ben ik minder lui. Niks is te veel. Pak makkelijker dingen aan en zit minder vroeg op de bank voor Netflix omdat ik dan nog lekker aan het rommelen ben. Voorheen was van de bank komen om de was over te laden in de droogtrommel een opgaaf, nu sprint ik naar boven en doe je het er even bij.

 

Missie geslaagd!

Ik ben weer net zo fit als voor de kids, ben energiek en in balans. Weeg inmiddels 62,5 en wil dit vasthouden. Het volgende loopje (zevenheuvelenloop) staat alweer gepland.

 

Ik kan Varofit iedereen aanbevelen. Het is laagdrempelig, beide beentjes op de grond, duidelijk in communicatie, altijd bereikbaar, geen poespas en je doet het echt zelf met hun tools. Luuk is heel rustig maar wel duidelijk en direct. Hij heeft mij precies het juiste zetje gegeven waardoor ik weer in de juiste modus zit!

 

Rugklachten en kilo's kwijtraken!

 

"Ik ben begonnen bij Varofit met een persoonlijk trainingsprogramma voor mijn rug en om wat kilo's kwijt te raken. Het voornaamste doel was om mijn rug te versterken. Voorheen moest ik elke 5 tot 6 weken gekraakt worden. Mijn tweede doel was om af te vallen. Als ondernemer ben ik beperkt in mijn tijd wat door Varofit heel goed aangevoeld en ingepland is.

Luuk heeft mij ontvangen en heel goed de doelen mee uitgestippeld en hier een trainingsschema aangehangen.

Ik moet zeggen dat de doelen die ik had, overtroffen zijn. Sinds ik bij Varofit train ben ik niet meer bij de fysio geweest. Ook ben ik elke week een kilo kwijt geraakt wat boven verwachting ligt.

Het traject heeft me fysiek, zakelijk en zeker ook privé geholpen. Ik voel me fitter, kan en wil meer ondernemen en heb totaal geen omkijken meer naar mijn rug.

Ik ga er zeker voor zorgen dat ik de behaalde doelen (heb ze tussentijds al wat hoger bijgesteld) vast te houden omdat ik me fysiek en mentaal sterker voel."

 

Jochem Thoonen (Eigenaar autogarage)

Afvallen met lage rugklachten!

 

"Ik kwam met het doel 'afvallen'. Zelf wilde het me niet echt lukken en uiteindelijk heb ik een personal trainer gevonden. Niet alleen mijn gewicht nam af, maar ook mijn rugklachten! Vooral met lange stagedagen hield ik het niet vol, maar nu gaat het me goed af. Ik ben erg blij dat ik dit traject heb gevolgd. Ik zit lekker in mijn vel en ga voortaan met plezier sporten zonder rugklachten."

 

Robin (student 18 jaar)

 

Doel: Afvallen en zelfstandig (kunnen) sporten.
Bijzonderheden: A-specifieke rugklachten zijn verdwenen middels aansterken (romp) spieren en verbeteren van houding.